KurJerzy

Doświadczony broker KurJerzy funkcjonuje na rynku od 2009 roku i cieszy się bardzo dużym zaufaniem klientów. Stałe inwestycje w nowoczesne rozwiązania oraz odważne wyznaczanie standardów w branży sprawiają, że jest to jeden z najpopularniejszych pośredników. W ofercie kurier tanio przewiezie kopertę, paczkę czy paletę, a różnorodne opcje dodatkowe KurJerzy pomagają dopasować usługę do potrzeb nadawcy i odbiorcy. Z oferty brokera niezmiennie korzystają klienci indywidualni oraz firmy przede wszystkim z sektora e-commerce.

Screenshot 9

Tańszy kurier w KurJerzy

Atrakcyjny cennik KurJerzy wynika przede wszystkim w konkurencyjnych i specjalnie wynegocjowanych przez brokera stawek. Współpracuje on z najlepszymi przewoźnikami na rynku takimi jak DHL, kurier UPS, InPost, GLS oraz GEIS, a tym samym stale dba o najwyższe standardy usług, szybką i rzetelną obsługę klientów. Dlatego właśnie KurJerzy opinie zbiera bardzo dobre, a tym samym stale rośnie ilość zadowolonych nadawców i odbiorców.

Jak wysłać paczkę KurJerzy?

Funkcjonalny formularz online KurJerzy pozwala zamówić usługę bez wychodzenia z domu. W dedykowane miejsca wpisuje się podstawowe parametry takie jak waga i wymiary oraz oczywiście dane adresowe. To również miejsce na to, by wybrać opcje dodatkowe. Większość z nich jest płatna i wpływa na cenę KurJerzy. W tym momencie wiemy, który kurier tani ma najatrakcyjniejszą ofertę, a także w jakim czasie doradczy paczkę do odbiorcy.

Opcje KurJerzy

Za usługi KurJerzy można zapłacić za począć płatności elektronicznych. Poza tym broker kusi różnego rodzaju pakietami zniżkowymi dla branży e-commerce, a szereg funkcjonalnych narzędzi ułatwia i nadawanie paczek, i zarządzanie usługami. Najczęściej wykorzystywany jest moduł śledzenia przesyłki. Dzięki temu wiemy, kiedy tańszy kurier dostarczy paczkę i otrzymujemy informację, że odbiorca ją odebrał. To niezwykle ważne dla sklepów internetowych. Wsparciem służy również Biuro Obsługi Klienta KurJerzy.

Co można wysłać KurJerzy?

Warto się przekonać, który kurier tańszy będzie przy danym zleceniu. Cena KurJerzy jest zależna od wielu różnych czynników, więc oferty się zmieniają. By skorzystać z pośrednictwa brokera, nie trzeba podpisywać żadnej umowy i bez problemu klienci indywidualni oraz biznesowi mogą nadać koperty z dokumentami, paczki i palety, o ile są przygotowane zgodnie z wytycznymi przewoźnika. Klienci chętnie korzystają również z kodów rabatowych KurJerzy.

Integracje ze sklepami internetowymi KurJerzy

Dzięki integracji ze sklepami internetowymi KurJerzy można wprowadzić na stronie automatyzację zamówień. Taka opcja przyspiesza zakupy w sieci oraz minimalizuje ryzyko błędów, jakie mogą się zdarzyć. To także duże uproszczenie w procedurze nadawania paczek, co przydaje się sprzedawcom.

Opcje dodatkowe KurJerzy

Najtańszy kurier to opcja dla tych klientów, dla których cena jest aspektem priorytetowym. Warto pamiętać o tym, że przewoźnicy dokładają starań, by każde zlecenie dostarczać szybko i rzetelnie. Na koszty usługi wpływ mają również wybrane opcje dodatkowe KurJerzy, a także sposób zapakowania przesyłki. Niestandardowe usługi u każdego przewoźnika będą droższe. Dużym powodzeniem cieszą się pobrania KurJerzy. Broker dokłada starań, by pieniądze w jak najkrótszym możliwym czasie znalazły się na koncie odbiorcy. Oferta szybkich pobrań KurJerzy jest realizowana przy przesyłkach o wartości do 2000 złotych dla jednego klienta. Wyższe zlecenia odbywają się w standardowym czasie i na zwrot pieniędzy nadawca musi poczekać kilka dni od momentu, kiedy tani kurier dostarczy paczkę odbiorcy.

Kontakt KurJerzy

Siedziba KurJerzy mieści się w Gdańsku, ale broker obsługuje klientów z całej Polski.

Nowoczesna strona internetowa KurJerzy pozwala na sprawne nadawanie przesyłek, a szereg porad, odpowiedzi na pytania, czy możliwość kontaktu z konsultantami Biura Obsługi Klienta KurJerzy.pl całą wysyłkę usprawniają. Działa infolinia pod numerem 58 600 81 70 oraz email [email protected] Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 pracownicy służą pomocą. Firma obecna jest również na przykład na Facebooku oraz na kanale YouTube. Można tam zapoznać się z ofertą firmy.